Daar is ‘ie dan, geheel onverwachts: het nieuwe logo van Instagram. Je kunt hem mooi of lelijk vinden, op Twitter zorgt het in ieder geval voor veel ophef.
NEVER FORGET
2010 — 2016#Instagram pic.twitter.com/6vTDWDO9uG— macfixer (@macfixer) May 11, 2016
Really impressed with all the time and effort that went into redesigning the Instagram logo. pic.twitter.com/E0uTdT66uh
— Madison M. K. (@4evrmalone) May 11, 2016
— Theo McCoy (@HeyoTheo) May 11, 2016
De positieve tweets zijn er wel, maar lastig te vinden.
A wonderful and random surprise from @instagram with a complete design and logo change #SocialMedia #Instagram
— Lawvin (@lawvitorleaveit) May 11, 2016
Love the clean new #instagram look. https://t.co/XyihL4uNUL
— Nabeena M (@NabeenaM) May 11, 2016
Niet alleen het logo is veranderd, ook de app zelf. De app heeft een simpeler design gekregen, zodat de focus meer op de foto’s en video’s ligt. Het navigeren in de app werkt nog steeds hetzelfde. De logo’s voor de andere apps van Instagram (Layout, Boomerang en Hyperlapse) zijn ook veranderd. Wat vind jij van het nieuwe logo?