Berichtendienst Slack lanceert eerste advertentie campagne - Vance

Nu aan het lezen

Berichtendienst Slack lanceert eerste advertentie campagne

Berichtendienst Slack lanceert eerste advertentie campagne

Er zijn zoveel berichtendiensten dat je al snel het overzicht dreigt te verliezen: Whatsapp, Telegram, Facebook Messenger, Kik en ga zo maar door. Als je goed oplet zie je dat elke dienst nuance legt op andere functies, de ene is meer persoonlijk of sociaal gericht dan de andere.

slack dienst

Berichtendienst Slack legt de nuance op je werk en zorgt voor makkelijker contact met je collega’s. Slack werd in augustus 2013 officieel gelanceerd als samenwerkingsapplicatie en het loopt sindsdien als een vuurtje. In 2014 had het bedrijf al $120 miljoen aan kapitaal en dat is inmiddels gestegen naar een subtiele $2.8 miljard.

slack dienst

De dienst biedt privé gesprekken, groepsvensters en chatrooms die op basis van onderwerp georganiseerd kunnen worden. Dankzij het grote succes en de continue groei in gebruikers, neemt het bedrijf een volgende stap: zij lanceren hun eerste advertentie campagne in Amerika en op het Web. De beelden van de campagne bestaan uit veel levendige kleuren, regenbogen, snoepjes, dieren en vrolijke werknemers. Bij de beelden worden statistieken weergeven die de efficiëntie en productiviteit van de dienst belichten.

slack dienst

Het bedrijf toont zo aan dat als je toch al succesvol bent, je meteen alles uit de kast kan trekken om nog meer potentiële klanten aan te trekken, zowel on- als offline. De campagne wordt offline gelanceerd in de staten Minneapolis, Milwaukee, Cleveland en Charlotte, in North Carolina.

 

 

Content producer voor Vance, Dutchcowgirls en Numrush. Ze schrijft met een kritische blik over technologie en kunst en hoopt zo haar steentje bij te dragen aan de maatschappij.

Meld je aan voor de nieuwsbrief.