Nu aan het lezen
Vader Garrett Gee maakte samen met een paar anderen en app en verkocht deze (voor ongeveer 54 miljoen dollar!) aan Snapchat. Samen met zijn vrouw Jessica verkochten ze hun bezittingen en besloten met hun twee kinderen op een permanente vakantie te gaan. En wauw, wat ziet dat er geweldig uit!
Ze noemen zichzelf The Bucket List Family. En misschien nog wel het beste: de familie heeft nog niet eens aan die miljoenen dollars gezeten. Ze hebben alles tot nu toe van hun verkochte bezittingen kunnen doen. Via hun website, Instagram, Snapchat en YouTube houden ze alle thuisblijvers op de hoogte en maken ze de mooiste foto’s.
De Gee’s geloven dat ze nog veel meer kunnen leren over het leven en gelukkig zijn, voordat ze hun toekomst kunnen voorzetten op een vaste plek. Als jong gezin willen ze gezonde lifestyle opbouwen en tradities creëren die hen voor de rest van hun leven betere mensen maken.
Het lijkt net op een vakantie, maar dat is het zeker niet. “Beter gezegd, dit is een andere manier van leven en legt de prioriteit op ervaringen, ontwikkeling en cultuur in plaats op van materiële dingen, geld en comfort”, zegt Garret Gee tegen Bravo. “Een vakantie is comfortabel. Full time de wereld rond reizen naar plaatsen die ver uit je comfortzone liggen met twee jongen kinderen? Dat is geen vakantie!”
Als voorbeeld noemt hij dat tijdens een reis op een verlaten eiland het Zika-virus kreeg en dacht dat hij dood zou gaan. Als mooiste moment noemt hij het zwemmen met een bultrug walvis. Of ze hun hele leven door zullen gaan met reizen, weten ze nog niet. Maar ze moedigen jonge gezinnen die graag willen reizen, wel aan om dat te doen ‘omdat kinderen een groter aanpassingsvermogen hebben dan de mensen realiseren’.
Ze zijn ondertussen in onder andere Indonesië, Thailand, Australië, Nieuw-Zeeland en op de Bahamas geweest. Op dit moment zijn ze thuis, maar de komende zes maanden zullen naar Zuid-Korea, China, Nepal, Bhutan, Tsjechië, Griekenland, Kroatië en daarna naar West-Europa gaan.
Sorry. Nog geen gegevens beschikbaar.