Nu aan het lezen
Nu de zomer voor ons gevoel alweer ten einde is gekomen, maken we plaats voor de herfst. Bladeren die van de bomen vallen, de temperaturen die flink dalen, regenbuien die te pas en te onpas voorbij komen razen. En natuurlijk lekker binnen cocoonen met een kop thee en een dekentje op de bank. De een houdt ervan en kan niet wachten op dit seizoen, de ander haat het.
Maar een hekel aan de herfst hebben is nergens meer voor nodig, dankzij de nieuwe samenwerking van Faberyayo, ofwel Pepijn van Lanen, met Sonos. Zij zorgen er samen namelijk voor dat de herfst net zo mooi als afgelopen zomer mag worden. Maar dan thuis. Het Comfy Season, zoals Faberyayo dit noemt, is de titel van zijn nieuwe album, dat hij samen met Abel van Gijlswijk opnam. En dat album heeft een belangrijke boodschap: er zijn genoeg dingen om samen thuis te doen. En dat kan van alles zijn.
Geen idee wat er bedoeld wordt met comfy season? Pepijn legt uit: “Het betekent voor ons dat de zomer eindelijk voorbij is en iedereen weer naar binnen gaat. Het is het seizoen van comfy klederdracht in beigetinten, het seizoen van latte’s in meeneembekers, het seizoen van binnen onlineshoppen en thuisblijfromantiek. De herfst is meer dan een seizoen, het is een vibe.”
De Sonos Home Amsterdam werd volledig onder handen genomen door Faberyayo en Abel. Het resultaat? Alles wat je kunt verwachten als dit duo je huis overneemt. Met deze bijzondere experience brengt Sonos de wereld van de twee visueel tot leven. Fans krijgen hier dan ook de kans om een stap te zetten in de videoclip van de eerste single Online Shoppen, die niet geheel toevallig ook daar werd opgenomen.
Sorry. Nog geen gegevens beschikbaar.