Gwyneth Paltrow komt met haar lifestylemerk Goop naar Netflix

Nu aan het lezen

Gwyneth Paltrow komt met haar lifestylemerk Goop naar Netflix

Foto: Kathy Hutchins / Shutterstock.com

Gwyneth Paltrow komt met haar lifestylemerk Goop naar Netflix

Vind je dat het tijd is om iets aan je gezondheid te doen, maar heb je eigenlijk geen zin om daar de deur voor uit te moeten? Goed nieuws. Want Gwyneth Paltrows lifestylemerk Goop samenwerken met Netflix. Volgens Variety zal deze show door niemand minder dan Gwyneth zelf gehost worden.

Netflix docu-serie

De afleveringen van deze nieuwe serie zullen ongeveer 30 minuten duren. Hierin gaat de ster in gesprek met artsen, experts en onderzoekers. Hiermee worden problemen rondom fysieke, spirituele en seksuele gezondheid aangekaart. De reden waarom Goop naar Netflix komt, is volgens Elise Loehnen, hoofd content van Goop, omdat hun doelgroep graag naar Netflix kijkt.

Van Loehnen vertelt dat ze grotere verhalen willen meer strategische en grotere verhalen vertellen. “Hiervoor hebben we een tv-budget nodig, en er is geen betere partner dan Netflix.”

Veel meer informatie is er nog niet over deze docu-serie. Wanneer deze online zal komen, blijft dus nog even onbekend.

Podcasts

Tot die tijd blijft het merk Goop druk. Zo brengen zij eens in de drie maanden het Goop-magazine uit, hebben ze een cosmeticalijn, kookboeken en pop-up winkels. Daarnaast werken ze aan verschillende podcasts, waaronder eentje met Gwyneth als host.

Ze zijn op dit moment aan het werk met een podcasts over verschillende beauty-onderwerpen, eentje voor de echte foodies en een soort boekenclub-podcast. Druk blijven ze in ieder geval wel.

Avalon (28) schrijft over het klimaat, ondernemen en alles over de nieuwste films en series (om deze vervolgens zelf te gaan bingen).

Meld je aan voor de nieuwsbrief.