In Saturday Night Live weten ze pas wat een product pitchen inhoudt

Nu aan het lezen

Een beetje reclamebureau pitcht tegenwoordig iets ‘maatschappelijk verantwoords’

Een beetje reclamebureau pitcht tegenwoordig iets ‘maatschappelijk verantwoords’

In Saturday Night Live weten ze pas wat een product pitchen inhoudt. Het moet bold, vol emotie, noodzaak, spanning en sensatie. “Helemaal van nu”.

Het Amerikaanse tv-programma kwam zondag met een hilarische variant van een elevator-pitch waarin een aanstormende reclamecampagne van Cheetos – kaasachtige chipjes – werd verheven tot immense parodie.

Cheetos

Je ziet twee teams van afzonderlijke bedrijven strijden om de opdracht een reclame te maken voor Cheetos. De één doet stelt dit voor met gezellige familietaferelen en de ander… Wel, kijk zelf maar.

Immigratie, Mexico, de muur rondom de VS: het zijn allemaal hot-topics sinds Donald Trump aan het roer van Amerika staat. Hoewel zijn naam geen een keer in deze fantastische SNL-scene wordt genoemd, is het helder dat zijn naam is verbonden met onderstaande episode. To be continued…

 

Hoi! Wij maken Vance. Met een klein redactieteam schrijven we elke dag over toffe films en series maar ook over ander belangrijk nieuws in de wereld. Wil je dat wel eens van dichtbij bekijken door stage te lopen op onze redactie? Stuur dan eens een mailtje naar redactie at vance punt nl. Brabantse roots niet verplicht, Bossche bol meenemen op eerste gesprek mag wel.

Meld je aan voor de nieuwsbrief.